Corsair Flash Voyager USB 3.0 (CMFVY3S) 16GB Zwart Review

bitflusher 4 juli 2012, laatste update op 4 juli 2012, 259 views

Corsair Flash Voyager USB 3.0 (CMFVY3S) 16GB Zwart

Pluspunten

• Snel, handig als sleutelhanger, enz.

Minpunten

• Deze usb stick is in mijn geval gestopt met werken van de ene dag op de andere zonder vallen of breekbewegingen in een usb poort. Na een zoektocht blijkt dit niet een uniek geval te zijn http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=98245

Dit is een korte review om vooral te wijzen op een mogelijke design fout. Tot mijn exemplaar defect raakte was ik behoorlijk tevreden. Ik geloof in toegevoegde waarde van een review, ik raad daarom aan om de ander review te lezen voor de algemene aspecten van dit apparaat en deze review als toevoeging na langduriger gebruik (half jaar).

Heb jij ook een Corsair Flash Voyager USB 3.0 (CMFVY3S) 16GB Zwart?