Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHE3570WT (Wit) Review

JakathyNL 28 juni 2012, 241 views

Philips SHE3570WT (Wit)

Pluspunten

• goede bouw kwaliteit, ziet er leuk uit

Minpunten

• geluidsweergave wordt steeds slechter

Ik heb deze headset nu zo'n 3 4 maanden in bezit. In het beging leek het mij wel een leuk setje de prijs was de reden dat ik de headset kocht. Maar hier ga ik in de toekomst ook niet meer op af. Alles deed het ook gewoon goed naar behoren ook de geluidsweergave was gewoon goed.
Maar....

Ik krijg nu steeds vaker dat aan 1 van de 2 kanten het geluid tijdelijk wegvalt of opeens heel zacht is. Ook heb ik het idee dat het volume van de headset achter uit is gegaan. De geluidsweergave wordt ook steeds slechter.

Het leek dus een leuk headset, maar gaat het headset me steeds meer tegenvallen.

Ik raad het product niet aan voor mensen die een headset voor een lange tijd willen gebruiken.

Btw dit is mijn eerste review dus als jullie nog punten van verbetering hebben hoor ik het graag.

Heb jij ook een Philips SHE3570WT (Wit)?