Specificaties Small form factor, 8 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Lian Li PC-A04 (Zwart) Review

victorb 31 december 2012, 945 views

Lian Li PC-A04 (Zwart)

Pluspunten

• Compact
  • Geen loze ruimte
  • Koeling
  • 7x hdd 1x ssd 2x dvd
  • Power reset usb 3.0 2.0 esata boven op de kast

Minpunten

• De front ledjes schijnen tussen dvd drive naar buiten.
  • Kabel management, Geen ruimte achter moederbord voor kabels. Alle kabels zitten in zicht.

Ik was op zoek naar een micro atx kast voor een I7 system. Dus 1 van de eisen was goede koeling. In deze kast zitten 2 front 12x12 fans en een top 12x12 fan waar mijn watercooling setup past. Dus prima airflow! Wat helemaal top aan deze kast is, zijn de mogelijkheden voor 2x 5.25 7x 3.5 en een hele coole plek voor een 2.5 inch ssd onder de 5.25 bays! In de kast past een grote voeding. De Corsair hx850 is 18cm diep en past perfect. Mijn systeem is met deze kast een perfecte en compacte mix van hardware geworden. Met voldoende mogelijkheden voor de toekomst. Bijv 2 lange videokaarten in SLI (bovenste drivebay verwijderen). Of een bijv dikke raid array met een pci-e controller en een 10gbit pci-e NIC

Video Review

Heb jij ook een Lian Li PC-A04 (Zwart)?

Prima review! Misschien niet veel tekst maar door het filmpje is er toch veel info. Ik denk dat veel mensen daar overheen kijken en je een lage beoordeling geven.

Voor mij toch 3 sterren waard! Bedankt voor je info :)
Dankuwel :) Ik ben niet iemand die hele verhalen kan schrijven. Filmen gaat mij beter af :)