Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Creative EP-630 (Zwart) Review

Phony 22 juni 2012, laatste update op 22 juni 2012, 1.177 views

Creative EP-630 (Zwart)

Pluspunten

• prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• lastig om gunstig geprijsde nieuwe rubbers (origineel) te kopen
  • huidige versies hebben een dunnere/zwakkere kabel dan een paar jaar terug

Na 3 jaar en 3 maanden dagelijks gebruik van deze oordoppen heb ik nu uiteindelijk last van een kabelbreuk waardoor het rechterdopje het niet meer doet. Omdat ik zowel de bouw- als geluidskwaliteit prima vind ga ik waarschijnlijk weer dezelfde halen.

Ik ben er niet extreem zuinig mee omgegaan. Ik stop ze altijd vrij ruw in m`n jaszak of in een vak van m`n tas, dus het valt me nog mee dat ze het zolang hebben volgehouden. Ik heb na zo`n 2 jaar wel de rubberen dopjes moeten vervangen. Hiervoor heb ik een el cheapo setje oordoppen bij de Action gehaald en deze rubbers op de Creative`s gezet. Deze rubbers waren wel iets dunner waardoor ze iets sneller kapopt gaan. Maar ach, voor 1 a 2 euro voor een nieuw setje rubbers klaag ik niet.\

Edit: een nieuw setje heeft een veel dunnere kabel. Nu is al na 4 maanden het geluid van een van de twee oordoppen uitgevallen. Jammer :(

• Creaive Zen Micro
  • iPhone 4

Heb jij ook een Creative EP-630 (Zwart)?