Specificaties Actie, Avontuur, RPG-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Diablo III, PC (Windows) Review

luck7xfx 11 juni 2012, laatste update op 11 juni 2012, 581 views

Diablo III, PC (Windows)

Pluspunten

• Terrain details
  • Audio
  • Lichteffecten
  • Gameplay. Awesome!

Minpunten

• Companion
  • Character Details
  • Zelfde questline

Besturing Score: 3
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 3
Stabiliteit Score: 4
Diablo III is een zeer goed spel. Grafisch & Audio is het zeker een high-end game. Toch is het niet ZO scherp, als je bijvoorbeeld je char in het menu ziet. Dat mocht nog wat strakker.

Ook vind ik het jammer dat je niet gezichten kunt veranderen en lichaams grootte etc. Aangezien die barbarians, male en female, erg lelijk zijn.

Maar het is wel zeer vet dat je co-op kunt spelen. Wel jammer dat je alle levels 4x moet spelen, maar dan wel verschillende moeilijkheidsgraad. Ook baal ik er wel van dat je een companion bij je moet hebben, wil je door sommige moeilijke stukken kunnen komen..

Ook baal ik een beetje dat een Wizard zo moeilijk is om mee te spelen.

Maar ondanks de mindere punten, is het spel zeker wel speelbaar en een echte aanrader!

Have fun! :*)

Heb jij ook een Diablo III, PC (Windows)?

Wat is er moeilijk aan een Wizard als ik vragen mag ?
Ik vindt een Wizard het makkelijkst van alle classes.

Maar de game is zekker een aanrader. ik heb er zelf al heel wat uurtjes achter zitte en heb er nog steeds plezier van.
Heb nou niet het idee dat deze review mensen over de streep gaat trekken. Hoedanook, bedankt voor de genomen moeite.
Vind het meer een mening dan een review. Probeer verder op de game in te gaan en wat screenshots :)
wizzard lastig?!?! Volgens mij is dat de makkelijkste class xD
Gaarne een echte review schrijven. Dit is nauwelijks genoeg voor een forum post.
Ok, thanks for info.
Nee Wizard vind ik erg lastig hoor. Bijvoorbeeld bij Diablo zelf.. Als wizard duurt het eeuwigheid tot je m dood hebt met redelijk goede gear aan. Als monk of demon hunter is het veel makkelijker.. Ram je hem zo naar de grond. Ja het is ook een preview vanuit mijn ogen ;)
Demon Hunter met veel faster run en attack speed is de ultime combo.
Goede boog zeg 1K damage en veel Faster run Acctack speed en dan wel of geen Life per sec of life per hit (1000 plus)

En je komt een heel eind

[Reactie gewijzigd door Raoul.TLS op 11 juni 2012 13:07]