Jamo wEAR In20m (Zwart) Review

gwn-damianNewbie 27 mei 2012, laatste update op 27 mei 2012, 525 views

Jamo wEAR In20m (Zwart)

Pluspunten

• Extreem goed geluid
  • Degelijkheid
  • Pasvorm, Zit comfortabel.

Minpunten

• Kan alleen op een telefoon en niet op een normale mp3 speler vanwege ingebouwde microfoon.

Ik heb ze puur uit impulsiviteit gekocht. En ik zeg er meteen bij dat ik er geen moment spijt van heb gehad. Prijs/kwaliteitverhouding echt super. Zeer degelijk in elkaar gezet, en dat is nog niet alles. Het geluid is zo ontzettend goed, helemaal voor het geld. Ik ben audiofiel en waardeer deze Jamo oordopjes zeer hoog! Ik heb standaart Bowers & Wilkins speakers in mijn huis. Qua hoge tonen kristalhelder en een mooie strakke bass die echt ontzettend laag gaat in je oren. Je kan hem zo hard zetten als je wilt, niemand heeft er last van. Hiervoor ook Bose gehad en ik zeg meteen, Bose: Buy Other Sound Equipment! Spreekt voor zich dus.

Bij deze oordopjes geen equalizer nodig. Ze klinken al super met de standaart Android MP3 speler.
Ook is het voordeel dat het gaatje waar het geluid doorheen komt echt nog geen millimeter groot is. Dus er komt geen vuil bij de driver. Bij goedkopere oordopjes zit er vaak een gaasje voor, dat gaasje gaat verstopt zitten en vermindert het geluid. Dus af en toe de rubberen dopjes goed schoonmaken en ze zijn weer weken lang beluisterbaar!

Ook heb ik de Beats By Dr.Dre Solo koptelefoon gehoord, en om het maar even te vergelijken met deze oordopjes zit in de Beats een ontzettend dof geluid en een vettige bass! Zelfs die koptelefoon ga je slecht vinden als je deze oordopjes in heb gehad. Waarvoor zou ik met een trend mee doen terwijl deze oordopjes een veel beter geluid hebben? Het gaat uiteindelijk om het geluid en niet om wat je ziet toch?

Het ingebouwde microfoontje is ook handig. Als je word gebeld hoef je nooit je telefoon uit je zak te halen, je drukt op het knopje en belt gewoon hardsfree!

Ik zeg kopen! Dit is echt waar voor je geld. Niet verder zoeken, gewoon kopen!

Heb jij ook een Jamo wEAR In20m (Zwart)?