Sweex OEM EX4 (ATX, 300W, Zwart) Review

Serial-Z 25 december 2007, 199 views

Sweex OEM EX4 (ATX, 300W, Zwart)

Pluspunten

• Goedkoop.
  • Vormgeving is oké.
  • Genoeg plaats voor drives.
  • Genoeg plaats voor fans.

Minpunten

• Slechte voeding.
  • Dun onstabiel metaal. (trok mijn moederbord scheef )
  • Afwerking niet netjes (scherpe randen).

Kwaliteit voeding Score: 2
Over het algemeen een leuk casemodders- of budgetkastje.
Hij is goedkoop en in zijn geheel goed genoeg als servertje of surf computertje.

Qua materiaal is het een erg dunne kast! Laat hem niet vallen want hij is zo scheef! :S
Ondanks de mooie prijs ben ik niet te spreken over de voeding. Maakt redelijk veel lawaai en voelt ook niet echt stevig aan.

Inbouwmogelijkheden zijn voldoende aangezien het bracket binnenin helemaal van boven tot onder loopt om 5,25inch en 3,5inch apparaten te plaatsen.

Heb hem een jaar in gebruik gehad i.c.m. een MSI moederbord, Athlon XP 3100+ en een FX5200 videokaartje. Toen ik het moederbord over wilde plaatsen in een andere kast, zag ik dat deze domweg scheef getrokken was.
Gelukkig zit hij nu in een betrouwbaardere kast.

Alleen kopen als je het geld écht niet voor een duurdere kast hebt. Opzich wel leuk kastje voor casemodders vanwege het dunne eenvoudig te bewerken metaal.

Heb jij ook een Sweex OEM EX4 (ATX, 300W, Zwart)?

heb hem hier ook en ervaar de volgende Min-Punten

- Voeding doorgebrand
- Snee aan overgehouden (veel bloed in de kast)
- Nopjes vallen eraf
- Panelen verbogen (omdat ze op de grond lagen)
- Geen frond Audio