Yeong Yang YY-0420 (E-ATX, Geen PSU, Zwart) Review

aramdin 20 februari 2006, 3.046 views

Yeong Yang YY-0420 (E-ATX, Geen PSU, Zwart)

Pluspunten

• KoelingspotentieŽl
  • Gebruiksgemak
  • Er zitten wieltjes onder, dus makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Gewicht van een volle kast
  • Relatief hoge prijs

Ik heb nu al een tijdje deze YeongYang cube tot mijn beschikking. Ik ben er zeer over te spreken, je hebt zoveel ruimte tot je beschikking, dat je eigenlijk wel hele rare fratsen moet uithalen om in ruimtenood te komen :)

De kast is ingedeeld in 2 compartimenten, een zogenaamde moederbord kant en voeding kant

Moederbord kant
-Huisvesting voor het moederbord & twee 3.5" apparaten
-De voorkant biedt plaats aan twee 120mm fans, inclusief stoffilters
-Outtake dmv een enkele 92mm fan

Voedingkant
-Huisvesting voor voeding(en) en 5.25" apparaten
-Outtake dmv een enkele 120mm fan & evt. voedingsfan

De kast is makkelijk uit elkaar te halen, elke kant heeft zn eigen zijpaneel. De bovenkant kan er ook af, zodat je heel makkelijk bij al je apparatuur kan komen.

Zelf heb ik er een waterkoelingsset ingebouwd, waar de kast zich perfect voor leent! Ik zou zelfs nog een dubbele radiator kwijt kunnen aan de voorkant :D
En zelfs nu heb ik nog genoeg ruimte over voor andere zaken.

Al met al een perfecte kast voor de gebruiker met speciale wensen ;)

Heb jij ook een Yeong Yang YY-0420 (E-ATX, Geen PSU, Zwart)?

Aan de andere kant van het Mobo zo te zien :)
De hds zitten boven mn optical drives. Ik heb op dit moment een 120mm met tiewraps vast gemaakt, zodat ze actief (maar stil!) gekoeld worden :)
Interessante behuizing maar ik zou het niet kopen voor desktopgebruik zoals in jou geval, het is eigenlijk een serverkast.

Zelf heb ik ook een serverkast, Enermax CS-718 waar ik genoeg ruimte heb, zie hier. Jij hebt eigenlijk teveel ruimte :P

Zou graag een foto willen zien van binnen van andere kant van de kast.
Waar zitten de HD's? In de 5.25" bays?