HP Deskjet D2360 (A4, USB) Review

Mediah 21 december 2007, 482 views

HP Deskjet D2360 (A4, USB)

Pluspunten

• Goedkope printer
  • Goedkope cartridges
  • Snelheid tekstafdrukken

Minpunten

• Geen, voor zover opgemerkt

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Ik heb deze printer nu zo'n 4 maanden en heb hem gebruikt op Windows XP als eerste waar hij perfect werkte nooit problemen mee gehad en later ben ik gaan upgraden naar Vista 32 bit waar hij ook perfect werkt en momenteel werk ik met Vista 64 bit en daar draait deze printer ook als een zonnetje

De printer is snel met afdrukken met alleen maar tekst
Foto afdrukken heb ik nog niet gemaakt

De kwaliteit met tekst is gewoon normaal, ik kan niet echt zeggen dat de printer super afdrukken maakt maar het is gewoon duidelijk leesbaar als het op tekst aan komt.

Ik print dan wel niet zo dermate veel maar ik heb ook niet het gevoel dat de inkt bijna op is.

De inkt is trouwens behoorlijk goedkoop vind ik

Wat de drivers betreft deze zijn uitstekend te vinden op de HP website
Kwestie van downloaden installeren en instructies volgen en hij werkt perfect

Ik heb hem gekocht voor 45 euro wat ik een super prijs vind voor de kwaliteit die ik er mee krijg

Heb jij ook een HP Deskjet D2360 (A4, USB)?

Hoeveel kosten de cartridges?
Tussen de 15 en 20 euro geloof ik afhankelijk waar je ze haalt natuurlijk