Asus P5VD2-MX SE, P4M890 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID, VGA) Review

dreayl 20 december 2007, 749 views

Asus P5VD2-MX SE, P4M890 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID, VGA)

Pluspunten

• prijs en kwaliteit zeer tevreden.

Minpunten

• om de prijs te drukken zijn er maar 2 pci en 2x ddr2 sloten

Layout Score: 3
twee maand in bezit I.C.M 3ghz cpu /2gig ddr / 256 videokaartje.
Ik kon windows xp pro in eerste instantie niet installeren omdat ik een windows xp pro versie gebruikte zonder servicepacks. ik kreeg een foutcode pci.sys tijdens het laden van de setup. windows vista gaf deze problemen niet.
helpdesk asus helaas alleen per mail bereikbaar, dus toen maar naar microsoft gebeld. deze konden mij direct vertellen wat het probleem was.
ik heb toen een windows XP cd'tje geleend van computerwinkel DTC in roden(bedankt!) met sp2 geintegreerd, deze setup werkte wel en binnen 15 minuten was xp pro geinstaleerd. over het algemeen ben ik erg tevreden over dit product. het is moeilijk om een keuze te maken in deze prijsklasse omdat er vrij veel keuze is.

Heb jij ook een Asus P5VD2-MX SE, P4M890 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID, VGA)?

Wel beetje kort he ;)
dit gaat eig gwn over het feit dat je installatieprobleem had
ik wou even een korte review neerzetten
maar moest slap lullen tot 125 woorden :)
zet dan niks neer, als je zelf al zegt dat je slap lult, willen anderen het al helemaal niet lezen...
Vette Review ! Heb echt het gevoel van die plank moet ik morgen nog ophalen !

Sorry maar dit is niet echt een Review :Y)