Apple iPod, 40GB (FireWire 400 / USB 2.0) Review

Freemann 30 oktober 2005, 346 views

Apple iPod, 40GB (FireWire 400 / USB 2.0)

Pluspunten

• Design(met hoofdletters)
  • Bediening(met hoofdletters)
  • Geluid
  • Menu

Minpunten

• Oplaad cyclus(laag)

Geluidskwaliteit Score: 4
Heb hem sinds een maand in bezit. Heb hem 2e hands gekocht en zoals eerder beschreven is het bijna niet mogelijk om deze prachtige speler kras vrij te houden. Hij zat bij mij dus al aardig onder krassen maar met behulp van Command(fijn) en een zachte en schone doek ziet hij er al stukke beter uit.

Mijn algemene oordeel is zeer goed. Dit omdat de speler degelijk,veelzijdig,strak design,gigantische opslag capaciteit,prachtig scherm en niet te vergeten een geweldig simpele bediening heeft. De geluidskwaliteit vind ik goed tot zeer goed. Misschien dat het door mijn MP3's komt, maar soms is de bass wat over gemoduleerd.

De levensduur kan ik niet al te veel over zeggen. Alleen vind ik de accu iets te kort meegaan. Als hij geheel vol is dan kan ik tussen de 10 - 12 uur spelen. Dit had in mijn optiek is langer mogen zijn.

Heb jij ook een Apple iPod, 40GB (FireWire 400 / USB 2.0)?