Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkPad W520 (NY54MMH) Review

shazada 8 mei 2012, laatste update op 8 mei 2012, 1.576 views

Lenovo ThinkPad W520 (NY54MMH)

Pluspunten

• Mooie scherm die kalibreerbaar is
  • Robuustheid
  • Support 32GB aan ram (4 ram slots)
  • De 9 Cell, gaat lang mee. (1 dag was ik mijn lader vergeten en heb een volledige werkdag (8u) zonder lader volgehouden)

Minpunten

• Sommige aansluitingen zijn voor mij onlogisch geplaatst, de netwerk aansluiting rechts ipv achter. Monitor aansluiting links ipv achter

Ik heb in het verleden altijd een IBM, vervolgens Lenovo laptop gebruikt en was er altijd van te spreken.

De review hierboven is al erg uitgebreid, dus ik zal het kort houden.

De afgelopen jaar heb ik een Dell i7 E6510 gehad, die iets goedkoper was maar met ongeveer dezelfde prestaties. Toch zie je dat de Lenovo beter presteert........Ik gebruik soms 2 VMware's tegelijk en de fan van de Dell + geluid werd 5x zo hard.
De Lenovo w520 blijft redelijk stil in alle opzichten.

Ook is de bouwkwaliteit niet te overtreffen, ik ken weinig merken die zo stevig zijn als een Lenovo.

De prijs is prima, ik heb met dezelfde specs een Mac Pro opgesteld en die lag zo'n 300-500 euro duurder.
De Lenovo is de top of the line in de laptop wereld, vele grote enterprise bedrijven gebruiken deze gezien de dingen die opgenoemd worden.

De ultieme reden voor mij om deze laptop te nemen is de aantal RAM geheugens die de Lenovo support, ik heb er nu 20GB in zitten en deze kan tot 32GB. Hiermee hoop ik dat ik de komende jaren een goede laptop heb die ook goed uitbreidbaar is.

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad W520 (NY54MMH)?

Wat betreft het geluid heb ik heel andere ervaringen met de W520.
Wanneer ik World of Tanks draait, gaat de fan zo hard dat ik het twee kamers verder nog prima kan horen. Ook wanneer hij gewoon idle is, maakt hij behoorlijk herrie.

Wat betreft de bouwkwaliteit ben ik het volledig met je eens.
Verder prima eerste review.
Hoeveel Schijven kan je er kwijt in de laptop zonder een cd-rom of dvd-rom op te offeren?
Een 2.5" en een mSata

Als je de optische drive ruimt nog een extra 2.5"