Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE40D5003 Review

MrBasta 7 mei 2012, laatste update op 7 mei 2012, 1.450 views

Samsung UE40D5003

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Mooi design
  • Mooi beeld

Minpunten

• Fout in de handleiding

Deze Samsung gisteren gekocht bij de opening van de nieuwe Saturn in Amsterdam. Voor een bedrag van 349 zeer scherp geprijst, wat voor mij dan ook de voornaamste reden was om nu voor deze basistelevisie te gaan.

De TV is absoluut niet high-end. 2 x HDMI, 1x Scart, 1x USB en een CI+ aansluiting. Daar moet je het mee doen. Voor mij is dit geen probleem, het is voldoende om de XBOX aan te hangen en mijn Ziggo kaart gaat in de CI+ module.

De voet van de TV is stevig en de TV is netjes afgewerkt. Geen dode pixels en een mooi menu. De afstandsbediening is begrijpelijk en ligt lekker in de hand.

Enige punt dat mij stoorde was de handleiding. Bij het monteren van de CI+ kaart staat dat je hem er verkeerd om in moet doen. Je kijkt dus zorgvuldig zodat je het volgens de handleiding doet maar dan gebeurt er dus niks. Na een uurtje kloten en alle andere opties afstrepen de CI-Module maar omgedraaid en toen werkte het wel prima. Kleine onzorgvuldigheid van Samsung die tot veel frustratie kan leiden.

Heb jij ook een Samsung UE40D5003?

Dit is uiteraard geen review te noemen!

Ik vind het fijn dat je (heel) kort je mening over deze tv wil uitten, maar een review is dit dus niet!

Ga eens uitgebreid in op het design, beeldkwaliteit (ik noem maar wat).

Ook mis ik foto's!

Hopelijk heb je wat aan mijn commentaar :)