AC Ryan Playon!HD Mini 2 Review

Woefdramcx 21 april 2012, laatste update op 21 april 2012, 1.649 views

AC Ryan Playon!HD Mini 2

Pluspunten

• Niet duur, compleet.

Minpunten

• Blijft vastlopen.

Een compleet apparaat met alle gewenste aansluitmogelijkheden. Helaas bleek hij erg veel moeite te hebben met het blijven spelen, ondanks de naam. Na een half uur (soms minder, een enkele keer meer) struikelde hij en stond ik weer in het hoofdmenu. Vaak kon ik daarna hetzelfde bestand opnieuw kiezen en verder gaan waar ik was gebleven, maar dit is niet wat je wilt.

Vandaag een upgrade van de firmware gedaan. Helaas werd 't toen alleen maar erger. Meer dan 10 minuten wilde hij niet meer spelen en tot overmaat van ramp moest ik na een crash nu de stroom er even compleet afhalen omdat-ie nergens meer op reageerde.

Na een paar maanden van frustratie heb ik 'm wat verbouwd, hij loopt nu niet meer vast :)

Heb jij ook een AC Ryan Playon!HD Mini 2?

Mooie review .Mischien was het handiger geweest om even contact op te nemen met Ac Ryan ?Ik gebruik zelf 2 van deze Mediaspelers en heb daar geen grote problemen mee.
De frustratie werd me even teveel. ACRyan kwam niet veel verder dan "dit is geen bekend probleem".
Vooral het plaatje maakt deze review toch een van de betere op tweakers ;)
Heb je het plaatje ook in hogere resolutie? O-)
_/-\o_ hulde! :*) wat een review, zo kom ik ze niet vaak tegen. zet je hem nu 2e hands op marktplaats.

mediaspeler met een aantal gebruikers sporen te koop!!
Mooie review en conclusie, bedankt voor deze informatie... ahhahah!

Even in vraag en aanbod plaatsen inderdaad!
En de problemen waren inderdaad te wijten aan de PlayOn! en niet aan, ik opper maar wat, je brakke netwerk?
Nah, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar afspelen via een externe HDD gaf precies dezelfde problemen.
Heb je toevallig de adapter nog ;) ?

Of heeft die ook last van de verbouwing }>
Euh ja, die heb ik nog. Hebbuh? :)
Heel erg graag, de adapter van mijn Playon!hd Mini 1 is helaas overleden.

Ik had hier op tweakers ook al een advertentie gezet, dat ik op zoek ben naar een adapter: V&A gevraagd: Adapter voor AC Ryan Playon!HD Mini

Komen de specs overeen van de adapters?

Het gaat bij mij om een 5V 2,4A adapter van het type Honor ads-18c-06 0512gpg (staat op mijn defecte adapter)

Kan je me anders een DM/email sturen, kunnen we het verder bespreken/afhandelen?