Linksys WAG200G Wireless-G ADSL-gateway voor thuisgebruik Review

jeroen75 4 december 2007, 931 views

Linksys WAG200G Wireless-G ADSL-gateway voor thuisgebruik

Pluspunten

• ziet er goed uit en is makkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet gevonden

Beheerbaarheid Score: 5
sinds gisteren in het bezit van de wag200g mijn wap11 was er mee gekapt
na de installatie van het appperaat heeft het mij via de http gebruikersinterface nog geen 20 minuten gekost om het hele netwerk weer in de lucht te krijgen
de gebruikers interface is duidelijk en gebruiksvriendelijk maar ja daar is het dan ook linksys voor. De instel mogelijk heden zijn enorm maar wel duidijk ook voor de beginner is er een duidelijke cd meegeleverd die je door het installatie proces heen help. Mede door bovenstaande redenen is mijn score dus relatief hoog

Heb jij ook een Linksys WAG200G Wireless-G ADSL-gateway voor thuisgebruik?

Dit noem ik geen review het is meer een MSN gesprek waarin je verteld dat je hem er goed uit vind zien. }:O
Ik ben het wel met rafler eens.... misschien kan je na een maand (of 3) je review nog wat uitbreiden. Dan heb je er wat meer ervaring mee en kan je ook serieus ingaan op wat er goed en niet goed aan is. Jouw review is meer een eerste indruk. Positief, dat wel, maar nog niet echt onderbouwd.