Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader Review

SOEPSTENGEL13 16 november 2007, 2.503 views

Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader

Pluspunten

• Prijs (340 EUR)
  • Uiterlijk
  • Games
  • Geluids productie
  • Duidelijke interface

Minpunten

• Geen gevonden

Randapparatuur Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 5
Ik heb sinds kort de 40GB PS3 versie (niet de 60GB dus). Ik ben er absoluut tevreden over. Ik heb er 340 euro voor betaald en dat was het helemaal waard.
De console ziet er echt erg mooi uit naar mijn mening, hij glimt erg mooi. Ik hoorde veel "klachten" dat hij erg snel stoffig werd, dat vind ik wel mee vallen, aangezien andere aparaten even snel stoffig worden. Voor de rest zie hij er lekker stevig uit en goed afgewerkt.

Ik heb daarbij Call of Duty 4 gekocht, en dat ziet er ook op een beeldbuis TV goed uit, ook online gaat probleemloos!

USB headset en toetsenbord werkt ook zonder problemen.

Heb jij ook een Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader?

Reviews door de redactie

Bedankt voor de 'leuke' reactie! Ik zal vast heer weer eens vaker een review plaatsen met zulke reacties.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8