Ozaki DT100 (2.0, 2x 2W, Zilver) Review

liptoniceteaNewbie 13 november 2007, 320 views

Ozaki DT100 (2.0, 2x 2W, Zilver)

Pluspunten

• Design
  • Kwaliteit
  • Garantie

Minpunten

• Enkel in het grijs verkrijbaar
  • mocht iets langer bedrading hebben

Muziekweergave Score: 4
Echt een top setje met een strakke design voor weing geld. Hier in Belgie kost hij 14.99 euro. Voor De Films heb k de Ozaki Nuke Leo wat echt een geluids bom is en mij lekker van topkwaliteit laat genieten in de zetel. Maar voor mij bureau pc is de DT 100 echt wat ik zocht; goedkoop, strak design en defitige kwaliteit. Moet wel zeggen dat mij eerste setje na 10 maanden er een kleine storing op de bas zat. Eerst dacht ik dat ik niet veel moest verwachten voor 14.99 euro. Maar de vrouw had in het boekje gelezen in een advertentie gelezen dat Ozaki alle goederen direct omruild. Dus ik naar de dealer en kreeg direct een nieuw set DT100 mee. Nu dat noem ik nog is service. deze heb ik trouwens al 2 jaar en hij werkt perfect.

Heb jij ook een Ozaki DT100 (2.0, 2x 2W, Zilver)?

"Ervaring met één exemplaar, sinds november 2007"
:?
"Nu dat noem ik nog is service. deze heb ik trouwens al 2 jaar en hij werkt perfect."
Dit volg ik niet....

en het kan me totaal niet voorstellen dat uit zoiets goed geluid kan komen....
heb deze ook voor in de badkamer.
moet ze echter nog uitpakken.