Sennheiser CX 200 Street II (Grijs, Zilver, Zwart) - Reviews

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser CX 200 Street II (Grijs, Zilver, Zwart) Review

bambinodekat 29 mei 2012, 1.635 views

Sennheiser CX 200 Street II (Grijs, Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit, bass,

Minpunten

• linker oortje gestopt met werken.

Mijn oude Sennheiser oortjes(OMX 60) waren aan vervanging toe, dus ik kwam meteen uit op deze CX200 oortjes.

Geluidskwaliteit is uitstekend, de bass hoor je heel goed.

De oortjes zien er mooi uit en hebben een strak design.

Na een aantal weken is het linker oortje gestopt met werken. Nu ben ik aan het uitkijken naar nieuwe oortjes of een hoofdtelefoon.

De oortjes hebben een goede prijs: 30.

Heb jij ook een Sennheiser CX 200 Street II (Grijs, Zilver, Zwart)?

Volgens mij heeft sennheiser standaard 2 jaar garantie op deze oortjes, ik zou er mee terug gaan als het met mijn exemplaar zou gebeuren ;)
Dat ben ik ook van plan, ik ga in de winkel nieuwe kiezen in ruil voor de sennheisers
Ik heb de CX300 II maar die doen het, na een paar dagen inspelen, perfect. Al 3 jaar inmiddels.
Deze heb ik gekozen vanwege de perfecte klantenservice en het mooie geluid. Meer kan je niet wensen.
Zoals hierboven, gewoon mee terug.