Specificaties Tower/desktop met C2Q Q9300 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire M3641 (91.D3F71.TPP) Review

Mikey_Phil 22 maart 2012, laatste update op 22 maart 2012, 510 views

Acer Aspire M3641 (91.D3F71.TPP)

Pluspunten

• Loopt erg lekker bij Normaal gebruik (en mmo gaming)
  • Bijna nooit vastlopers (indien je vista eraf gooit en Windows 7 erop installeerde)
  • Een leuke prijs zeker voor wat je ervoor krijgt was destijds een goede pc.

Minpunten

• originele videokaart was erg zwak
  • Voeding (bij aanschaf nieuwe videokaart VEEL te ZWAK 250watt)
  • Moederbord na 3 jaar en 10 dagen stuk.

Features Score: 4
Ik had de luxe dat ik 3 jaar Garantie op deze acer computer had, en ik ook nog eens in die 3 jaar geen gebruik heb hoeven maken van deze garantie want ik heb nooit ook maar 1 probleem met deze kast gehad ... TOT hij 3 jaar en 10 DAGEN was na letterlijk 3 jaar en 10 dagen ging het moederbord stuk die hierbij ook mijn toetsenbord (g510) en muis G500 defect heeft gemaakt (dit merkte ik bij een nieuwe computer die constant in BSOD begon en de foutcodes van de BSOD aangaf dat het probleem bij de usb poorten zat, waar op dat moment alleen toetsenbord en muis aangesloten waren.

Dus in een korte uitleg na de tekst het was tijdens gebruik een fijne kast niet de snelste die je kon krijgen als je er 1 wilt kopen, dit veruit niet maar voor een medium budget (destijds) en op dat moment ook niet zwaar pc gaming maar meer console gaming. was het een prima computer voor games zoals WoW, kon hij vloeiend draaien (op medium specs)

Revieuw gaat tevens over de 1e uitvoering van de M3641 maar deze valt niet meer op tweakers terug te vinden (specs waren bijna hetzelfde op HDD en proc na. Proc = Q8200 en de HDD = WD Caviar Blue 640GB 5400RPM)

Heb jij ook een Acer Aspire M3641 (91.D3F71.TPP)?

Ging de jouwe pas na 3 jaar kapot?/BSODS Dan heb jij een geluk gehad zeg :')
Hahaha Ja die van mij ging letterlijk na zoals beschreven 3 jaar en 10 dagen stuk en voor die tijd heb ik er nooit ook maar 1 probleem mee gehad.