Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart) Review

sebasmeer 5 november 2007, 1.155 views

Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart)

Pluspunten

• Funtioneel
  • Werkt perfect onder windows
  • USB Kabel (geen batterijen)
  • Zwart

Minpunten

• Niet aanwezig

Een toetsenbord hoeft voor mij geen honderd extra knoppen en functies te hebben. Alle knoppen moeten op de normale plaats staan en goed werken.

De paar extra knoppen werken direct onder windows. Het viel me op, aangezien ik winamp gebruik, dat de snelknop voor muziek afspelen meteen winamp pakte aangezien ik deze als primair afspeelapplicatie heb staan.

Dit toetsenbord is perfect voor mensen die niet te veel eisen eraan hebben. Alle knoppen op de juiste plek en een klein aantal snelknoppen. Meer heb je niet nodig.

Heb jij ook een Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart)?

Aangezien het hier een internet keyboard betreft, ben ik wel benieuwd naar die paar extra knoppen. Een afbeelding zou b.v. niet misstaan.

Misschien kun je ook iets vermelden over de toetsaanslag (hard/zacht/sponzig) of de algemene degelijkheid van het geheel. Zit er bijvoorbeeld software bij om e.e.a. aan toetsen te programmeren?

Kortom, deze review zou voor veel keyboards kunnen opgaan, maar waarom heb jij nu juist voor deze gekozen?