Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion g7-1135sd (LS562EA) Review

KoenvZuijlen 16 maart 2012, 637 views

HP Pavilion g7-1135sd (LS562EA)

Pluspunten

• Prestaties
  • Beeldkwaliteit
  • Bouwkwaliteit en robuustheid
  • Ergonomie

Minpunten

• Accu te kort voor lang gebruik zonder stopcontacten.
  • Warmte- en geluidsproductie
  • Mobiliteit en accuduur

Ik heb deze laptop gekocht voor school. Ik vind het een heel erg handige laptop. Hij voldoet aan alles wat ik wil (dat is zeer veel) voor een lage prijs.

Prestaties
De prestaties zijn zeker de moeite waart voor de prijs, hij kan de meeste spelletjes aan en de processor doet goed zijn werk.

Beeldkwaliteit
De beeldkwaliteit is enorm goed, ik had laatst een bluray film, die speelde dit dingetje zonder vast te lopen en zag er even mooi zo niet mooier uit dan de film op de tv.

Bouwkwaliteit en robuustheid
Deze laptop kan veel aan, ik heb hem al een paar keer van kleine hoogte per ongeluk laten vallen, niks aan de hand. Geen verlies van kwaliteit van de hardware en nergens een kras te zien.

Ergonomie
Het toetsenbord typt erg fijn, het touchpad kan je uitzetten door 2x kort en snel achter elkaar op het bolletje linksboven op het touchpad te tikken, dat gebeurd dus ook nooit per ongeluk.

Warmte- en geluidsproductie
Zoals bij bijna elke laptop is deze laptop enorm koel en onhoorbaar als je hem op normale plekken neerzet en niet terwijl hij aanstaat inpakt.

Mobiliteit en accuduur
Soms is de accuduur een beetje kort maar meestal wel genoeg, ook kan je daar wat aan doen: de extra grote accu kopen. Mobiliteit is enorm goed, door het robuuste ontwerp kan je hem makkelijk meenemen zonder bang te zijn voor beschadigingen. De accu is alleen te kort als je deze laptop heel lang achter elkaar moet gebruiken zonder stroom, dan kan je beter voor een kleinere minder goede laptops gaan of netbooks.

Enorm goede laptop voor deze prijs, hoge prestaties en erg fijn om te gebruiken. Zulke laptops vind je ook voor 200 duurder.

Kortom, een enorm goede laptop en zeker het geld waard, heeeel erg jammer dat hij nu al weer uit de verkoop is, als je hem nog ergens kan vinden, ik zeg doen!

Heb jij ook een HP Pavilion g7-1135sd (LS562EA)?