Specificaties 8GB USB 2.0-stick - Bekijk alle specificaties

Kingston DataTraveler (G2) 8GB 8GB Blauw Review

FreeLighting 10 maart 2012, laatste update op 10 maart 2012, 626 views

Kingston DataTraveler (G2) 8GB 8GB Blauw

Pluspunten

• Kan de wasmachine en droger overleven zonder bestandverlies.
  • Snel.
  • Zonder plastic kap een duidelijke indicatie led.

Minpunten

• Word niet herkend op Android-tablets met 2.0 aansluiting.

Een aantal jaar kocht ik deze usb bij Dixons bij een Back-To-School actie en vond het wel mooi meegenomen voor die prijs. De stabiliteit lijkt door de vormgeving fragiel, maar hij kan veel hebben.

Een lange tijd kreeg ik er maar geen bestanden op die grote dan 3.5GB waren. Als oplossing werd gegeven dat je hem in NTFS moet formatteren. Sinds dien heb ik er geen problemen meer mee gehad.

Zoals al eerder aangegeven kan de stick veel hebben. Dit blijkt doordat ik hem een jaar geleden heb ontdaan van de plastic kap, en ik hem per ongeluk in m'n broek had laten zitten. Na de wasmachine en de droger is hij goed schoon, en hij is nog 100% werkend zonder bestands-verlies!

Heb jij ook een Kingston DataTraveler (G2) 8GB 8GB Blauw?