Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser CX 680 Sports (Geel) Review

blastR 9 maart 2012, laatste update op 9 maart 2012, 1.098 views

Sennheiser CX 680 Sports (Geel)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Onhandige kabel

Sennheiser CX 680 SPORTS - Adidas Performance.

Dit is mijn eerste in-ear hoofdtelefoon wat ik gekocht heb.
Voorheen heb ik veel gebruik gemaakt van in-ear setjes welke bij mobiele telefoon e.d. word geleverd, dit is toch even andere koek.

Prijs/prestatie is goed, en ik ben er erg tevreden mee.

De hoofdtelefoon gaat makkelijk met lage, midden en hoge tonen om.
Laag komt hij niet te kort, goede bass weergave. De midden en hoge tonen worden ook prima weergegeven. Impendantie is 16 Ohm.

Tijdens het sporten blijven ze goed op hun plek door de vinnen.
Voor de buiten-sporters is het aan te raden voorzichtig te zijn. Je hoort je omgeving niet goed meer (verkeer) door de isolatie. Ik heb jullie gewaarschuwd!

De kabel met volume bediening is heel apart, vandaar ook een negatieve eigenschap.
Dit heeft alles met de lengte van de kabel en de toegepaste clip te maken, de kabel is te kort waardoor de volume regelaar net boven heup hoogte rondslingert. Je moet hem dan op een of andere vage manier aan je shirt vast maken of vast houden tijdens het rennen, erg onhandig van Sennheiser (of adidas).

De oordoppen zijn zweet- water resistant en gemakkelijk schoon te maken of wassen.

Bedankt dat jullie de review hebben gelezen, en succes met de keuze!

Heb jij ook een Sennheiser CX 680 Sports (Geel)?

thx, ben net opzoek naar goede hardloop oordopjes. Toch wel handig zo'n review.

Twijfel nu tussen draadloos en bedraad.