1 review

Microsoft Compact Optical Mouse 500 (Zwart) - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Microsoft Compact Optical Mouse 500 (Zwart) Review

HallonRubus 24 januari 2013, 285 views

Microsoft Compact Optical Mouse 500 (Zwart)

Pluspunten

• prijs
  • formaat
  • drivers/installatie is simpel

Minpunten

• erg korte draad (25cm?)
  • draad niet erg duurzaam

De draad is zowel bij de USB aansluiting, als bij de muis zelf bijna gebroken. Plakband houdt hem nog werkende.

Nu wil ik dit niet puur aan Microsoft wijten, aangezien ik hem een jaar onderin mijn tas heb meegenomen. De usb aansluiting op mijn laptop zit ook net aan de verkeerde kant, zodat ik wel af en toe de draad wat hard aantrok. Toch vindt ik het niet al te best dat een muis die gemaakt is om draagbaar te zijn, het zo slecht uithoudt. Een verdikking bij de uiteinden van de kabel zou netjes zijn geweest.

Ik zou echter zo weer een exemplaar kopen ter vervanging, als ik er iets voorzichtiger mee om ga houdt die het hopelijk wel meer dan een jaar uit.

Verder zal ik geen heel verhaal tikken, de muis werkt prima en is ergonomisch genoeg voor wat langer gebruik, ik vind hem zelf prettiger dan een 'grote' muis.

Heb jij ook een Microsoft Compact Optical Mouse 500 (Zwart)?