Sandisk Cruzer Fit 16GB Zwart Review

UnExPeCtAbLe 7 maart 2012, 1.604 views

Sandisk Cruzer Fit 16GB Zwart

Pluspunten

• Klein
  • Ledje is niet fel
  • incl hoesje
  • Sleutelhanger ringetje

Minpunten

• Niet de snelste

De USB stick is echt heel erg klein, heb hem 1 keer in mijn auto laten vallen en heb toch echt even goed moeten zoeken om hem weer te vinden.
Prestaties zijn redelijk van de stick, lezen +/- 10 MBps, schrijven +/- 6 MBps.
Ik heb hem gekocht vanwege de grootte en het gebruik in mijn autoradio. Daar is deze stick ideaal voor. Steekt ongeveer 5 mm uit de radio.

Heb jij ook een Sandisk Cruzer Fit 16GB Zwart?

Hier: sequentieel lezen 20 mb/s, schrijven 4 mb/s

Gebruik hem ook voor in de auto voor m'n mp3's, daar ie is prima voor...

[Reactie gewijzigd door ebia op 15 oktober 2012 20:06]

Heb hem nu ook, moet ff kwijt dat de ledje oranje is en bovenop zit (onder de zwarte plastic) en idd nauwelijks opvalt, eigenlijk alleen als je ernaar kijkt, heb hem ook voor mijn autoradio aangeschaft. 16GB is welliswaar veel maar misschien gebruik ik hem later wel voor andere doeleinden.

Zijn in uiterlijk grotere broertje Sandisk Cruzer 16GB (dus niet de FIT versie) is wat sneller, maar niet heel veel sneller. Was bang dat ie tergend traag zou zijn maar valt dus reuze mee...

[Reactie gewijzigd door bitjesmaker op 5 april 2012 17:51]

Heb er zelf 2, ben ook niet erg tevreden over de prestaties. Qua grootte en formfactor natuurlijk een leuk dingetje voor een zeer nette prijs. Echter het schrijven gaat uiteindelijk (na schrijven .mkv) met 3,5 MB/sec. Dus je moet wel aardig wat geduld hebben om hem vol te krijgen.
Het had mooi geweest als ik hier een foto had kunnen vinden met een liniaal eronder of iets dergelijks.