Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Jamo wEAR In30 (Zwart) Review

HellStorm666 27 februari 2012, 1.181 views

Jamo wEAR In30 (Zwart)

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid
  • Gewicht

Minpunten

• Originele prijs mischien

Oortjes via Ibood kunnen kopen voor maar ¤25,- inc. verzendkosten.
Na wat rond gekeken te hebben en te zien dat ze normaal ¤79,- ex. verzendkosten zijn was de keuze snel gemaakt.
Ik heb ook al speakers van Jamo (606 HSC3 set) welke ook perfect bevallen.

Ging er dus maar van uit dat de oortjes er van ook wel goed zouden zijn.

Enkele dagen na bestellen oortjes ontvangen.

Verpakking
De oortjes zitten in een strak ogende verpakking.
In de verpakking zitten de oortjes, een info boekje, een klein tasje en nog 3 paar dopjes.

Uiterlijk
Oortjes zien er gewoon mooie en strak uit, geen schreeuwende grote teksten of overdreven grote andere delen.
Snoertje is mat zwart, stekker is een 3,5mm rechte stekker welke goud verguld is.

Dopjes
De dopjeszijn iets ovaal in plaats van rond, dit zorgt er voor dat er een onder en boven is. Dit is door het streepje er op makkelijk goed te doen tijdens plaatsen.
Ik vind zelf de standaard gemonteerde dopjes erg lekker zitten.
Er zit verder een paar erg kleine dopjes bij, een paar grootte dopjes en een paar dubbele dopjes.

Geluid
Als eerste de oortjes aangesloten op de telefoon om ze met pink noise in te spelen.
Eerst op 15%, na een half uur op 50% daar nog 20 min op laten draaien.
Oortjes een nachtje rust gegeven en vervolgens 30min op 50% en 1 uur op 90% ingespeeld.

Daarna lekker muziekje geluisterd.
Geluid klinkt er mooi met veel detail en een fijne bas.
Vergeleken met mijn CX300's is de bas gelijk, maar is de middentonen en de hogetonen een stuk beter. Je hoor een stuk meer details.

In sommige nummers hoor je details welke je met de CX300 en met de pc speakers niet hoor, maar op deze oortjes en op de jamo 606 set wel hoor.

Voor dit geld zeker aan te raden.
Zijn ze de ¤80,- waard? Ja, als ik niets had zou ik ze voor ¤80,- ook aanschaffen.
Is geluidskwaliteit iets minder belangrijk, dan voldoen ¤30,- kostende CX300's ook.

• HTC HD2

Heb jij ook een Jamo wEAR In30 (Zwart)?

Grootste nadeel van dit ding... Geen volume regelaar / play / opneem / ophangknop. Voor een telefoon vind ik dit toch wel een must hedendaags. Je zit op de fiets, loopt door de stad of zit in de trein oid dan is dat toch wel heel erg handig! Vind ik persoonlijk een hele grote negatieve eigenschap.

Verder wel een prima review hoor :). Ik mis alleen wat plaatjes ;)
ik heb deze ook een tijdje in het bezit via een eerdere actie van iBood.
Geluid is zeker goed!
Echter, dit vind ik echt een dikke min, is de bouwkwaliteit écht bagger. Over een maandje of 2 doet de microfoon met afstandsbediening het niet meer. Dat kan ik je bij deze garanderen.
Je leest meer berichten hierover als je een beetje googelt. Sommigen geven eerlijk toe dat ze er barbaars mee omgaan. Ik daarentegen, ging er mee om alsof het van glas is (dit omdat ik de berichten van te voren al had gelezen).
Op en/of aanmerkingen over de review en vragen over het product mogen zoals gewoonlijk hier gesteld worden.
Leuk om te lezen, ik heb ze ook besteld maar was niet thuis zaterdag.

Mooi dat ze bevallen :)
Die zit toch niet in dit type?
Begrijp ik nu dus dat jij een ander product hebt? Bouwkwaliteit verwacht ik namelijk wel van oortjes die 80 euro kosten.
De reden dat ik GEEN volume regeling wil is dat het gammel is.
Daarom deze wel bestelt. Omdat ie het niet heeft.