Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust EasyClick Mouse (Zwart) Review

darthmule 24 februari 2012, 297 views

Trust EasyClick Mouse (Zwart)

Pluspunten

• Voelt goed in de hand.
  • Prijskwaliteit is goed.
  • Stevig en kan tegen wat druk.

Minpunten

• De knoppen aan de zij voelen losjes aan.

Koopredenen
Ik had deze muis in de Media Markt gekocht voor ¤9,99.- op 24 oktober omdat mijn vorige muis het had begeven, waarbij ik vooral lette op de grootte van de muis, prijs en wellicht wat extra knoppen. Ik kwam toen bij deze muis terecht omdat het precies aan mijn 3 eisen voldee.

Ergonomie/Bouwkwaliteit
Het eerste wat mij opviel is dat de muis goed aanvoelt en precies pastte in mijn (grote lompe) hand. Verder is de muis goed stevig en kan 't tegen wat druk.

Extra Knopjes
Deze muis heeft 5 knoppen waarvan 2 aan de zijkant van de muis. Deze knoppen gebruik ik zelden, maar wat wel jammer is is dat deze knoppen los zitten, ze zitten wel vast met één sterk veertje per knopje en tonen geen problemen als je ze indrukt.

Samenvatting
Hele goeie muis voor zijn prijs, alle knoppen werken goed en aldus ben ik zeer tevreden met deze muis voor de komende tijd dat hij werkt. :>

Heb jij ook een Trust EasyClick Mouse (Zwart)?

Ik heb vandaag ook deze muis aangeschaft aan de prijs van ¤9,99
Zeer tevreden over tot nu toe.