Sennheiser PMX 60 (Zwart) Review

gerardus87 21 februari 2012, laatste update op 22 februari 2012, 676 views

Sennheiser PMX 60 (Zwart)

Pluspunten

• prijs
  • blijft goed zitten; ook tijdens sporten
  • kan tegen een stootje

Minpunten

• Geluidkwaliteit is niet optimaal

Gekocht omdat ik mijn in ear koptelefoon steeds stuk gingen binnen een half jaar.

Ik zocht een koptelefoon die ook bij het sporten gebruikt kon worden, dus alle on ears vielen af. Uiteindelijk was mijn keuze op deze gevallen.

De speakers liggen lekker op de oren. Het geluid dat er uit komt is niet van de hoogste kwaliteit, maar wat verwacht je dan ook voor deze prijs.

De verharde kabel die achter in je nek ligt is in het begin even wennen, maar nu heb ik er geen last meer van. Nu merk ik het alleen nog op en zit het wat minder als ik lig.

Tot nu toe (na meer dan 1 jaar) doet ie het nog steeds goed onder dagelijks gebruik en bij het sporten (hardlopen/fietsen).

Laat even in de reacties weten hoe ik mijn review zou kunnen verbeteren.

Heb jij ook een Sennheiser PMX 60 (Zwart)?