AOpen GeForce 6600GT 128MB DDR3 128b (AGP, DVI-I) Aeolus 6600GT-DV128 Review

Spanjard 2 oktober 2007, 384 views

AOpen GeForce 6600GT 128MB DDR3 128b (AGP, DVI-I) Aeolus 6600GT-DV128

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • betrouwbaar
  • makkelijk installeerbaar

Minpunten

• beetje warm
  • weinig software erbij

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Deze kaart is van Aopen is was voor mij via Dynabyte toen erg aantrekkelijk geprijst. Erg goede kaart hoe ik al snel kon merken toen ik deze in gebruik nam. Er waren nog maar weinig kaarten die zo veel snelheid voor zo weinig geld konden bieden. Degelijkheid en betrouwbaarheid zijn dik aanwezig en ik was toch bijna 2 jaar tevreden over deze kaart die mij zelfs door BioShock geholpen heeft.

Al met al wil je BioShock spelen voldoet deze kaart al lang! en is zeker geen slechte keuze voor de low budget keuze

Heb jij ook een AOpen GeForce 6600GT 128MB DDR3 128b (AGP, DVI-I) Aeolus 6600GT-DV128?

Ehm, beetje kort voor de bocht, ik lees van de negatieve eigenschappen helemaal niks terug. Dingen die je bijvoorbeeld had kunnen bespreken zijn het geluidsniveau van de fan, driverondersteuning, op welke instellingen je BioShock hebt gedraaid, etc.

Ook wel grappig dat je deze review post en nog geen kwartier laten de kaart te koop aanbiedt :P Toch niet helemaal tevreden met de kaart? :Y)