Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB DDR (AGP, DVI) Review

t2faag152Newbie 20 april 2005, 200 views

Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB DDR (AGP, DVI)

Pluspunten

• overklokbaarheid
  • prijs / kwaliteit

Minpunten

• geluid bij stockcooler

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb de kaart nou bijna een jaar en ben erg tevreden mee. Alleen de geluidsproductie was voor mij ook te veel van het goede. Hierdoor heb ik de stock cooler vervangen voor een artic silencer, dat scheelt echt zoveel. Ook de warmte productie is nu een stuk minder. Ook in de kast, want de warmte wordt naar buiten geleid. Later heb ik de kaart nog weten te flashen naar een 9800 xt. En werkt nog steeds perfect, zonder artefacten. Als ik zou willen kan ik hem nog verder overclocken, maar daar ben ik niet al te happig op. Alleen op het moment begint de kaart voor sommige spellen wel een beetje aan de trage kant worden aar mijn smaak. dus over een tijdje toch een upgrade, maar voorlopig kan die nog wel mee.

Heb jij ook een Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB DDR (AGP, DVI)?