Logitech Premium USB Headset 350 (Stereo, USB, Volumeregeling) Review

EN-IS 28 september 2007, 1.071 views

Logitech Premium USB Headset 350 (Stereo, USB, Volumeregeling)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit uitmuntend
  • Gebruikt materiaal van hoge kwaliteit
  • Microfoon wat alle omgevings ruis eruit filtert

Minpunten

• De kabel tussen de geluidregelaar en headset is ietswat dun, vergeleken met de resterende usb kabel, jammer niet super storend.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Alvorens mijn korte review; ik ben niet echt een goede review schrijver, dus ik hou het zo kort mogelijk :P

Ik zocht al een tijdje een degelijk headset want ik wil de komende tijd meer gebruik maken van VOIP (Skype/GoogleTalk/InternetCalls/etc) en zocht een degelijk headset met een degelijk microfoon.

Omdat ik Logitech gek ben, heb ik als eerste gekeken naar de headsets van Logitech. Het liefst had ik een draadloze headset gewild maar deze zijn er niet (zijn er wel maar dan zonder microfoon, daar heb ik dan weer niets aan).

Snel viel mijn oog op de Logitech Premium USB Headset 350 en het was niet zoveel later dat ik deze had aangeschaft.

Ik moet zeggen, het is een hele fijne headset. Oortjes zitten zeer fijn en het voelt lekker aan :9 Materiaal is van goede kwaliteit en het werkt geheel naar behoren.

Geluidskwaliteit is uitmuntend voor zijn prijs, microfoon haalt alle omgevings ruis eruit en het lijkt wel alsof je met een mobiele telefoon aan het bellen bent.

Enige wat niet functioneerde op mijn pc was de geluidsregelaar wat op de headset zit, dit kan ook aan Vista liggen, dit weet ik niet zeker maar het is ook niet echt storend.

Heb jij ook een Logitech Premium USB Headset 350 (Stereo, USB, Volumeregeling)?

En vraagje: hoe lang is de draad die aan de headset zit? Dat kan ik zo snel ff niet vinden op internet. Alvast bedankt
Wat bedoel je precies met "en het lijkt wel alsof je met een mobiele telefoon aan het bellen bent. "?

En heb je ervaring met dit headsetje in combo met Ventrilo ?