Specificaties Accessoire (universeel) - Bekijk alle specificaties

Tube (5 gram) Review

PureShadow 7 februari 2012, 790 views

Tube (5 gram)

Pluspunten

• Achteraf betalen

Minpunten

• Verwijdert krasjes NIET
  • Scherm wordt na behandeling erg vettig
  • Scherm wordt sneller vies na behandelen
  • Scherm krast sneller na behandeling

Zowel ikzelf als enkel anderen in mijn omgeving hebben dit gekocht, vanwege enkele lichte krasjes in het scherm van onze telefoons.

Na aankomst gebruikt zoals voorgeschreven.

Helaas verwijderde dit niet de krasjes en het scherm bleef niet schoner.

Tot overmaat van ramp kwam ikzelf en anderen erachter dat na gebruik het scherm sneller kraste, scherm werd erg snel vettig, en er bleven gemakkelijker stofjes aan kleven.

Meerdere keren aanbrengen met tussenpozen verhielp dit niet.

Uiteindelijk heb ik opnieuw een Invisibleshield gekocht (hiermee zie ik de krasjes niet meer).

Ik heb bij de reviews van displex-touch.nl aangegeven wat ik hierboven ook heb beschreven, hier heb ik echter nooit meer iets van gehoord, en uiteraard werd dat ook niet geplaatst...

Gebruikt bij OA:

- Samsung Galaxy S
- Samsung Galaxy S2
- Blackberry Torch
- Iphone 4

Heb jij ook een Tube (5 gram)?

Toch eens proberen dat spul.
  • Scherm wordt na behandeling erg vettig
  • Scherm wordt sneller vies na behandelen
Tja, niet zo gek natuurlijk dat je scherm sneller vuil word, zodra je de oleophobic coating eraf heb gepolijst.

Nooit meer doen! :X

[Reactie gewijzigd door SirNobax op 7 februari 2012 18:17]

Dan alsnog klopt het niet wat de fabrikant aangeeft.

deze geeft aan dat het vuilafstotend is. niet dat het je telefoon ve****kt.