Plantronics .Audio 626 DSP Review

rvwr 1 februari 2012, laatste update op 1 februari 2012, 215 views

Plantronics .Audio 626 DSP

Pluspunten

• geluidskwaliteit voor spraak (opname en weergave); handig uitgevoerde volume/mute-regeling; solide gebouwd.

Minpunten

• slecht draagcomfort: pijnlijke druk op mijn oren na tien minuten.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Review Plantronics headset Audio 626 DSP:

Het draagcomfort heb ik als 'absoluut onvoldoende' ervaren: al na 10 minuten ervaar ik een pijnlijke druk op mijn oren; de schuimlaag op de speakers is erg dun, terwijl de veerkracht van de beugel sterk is (NB.: mijn hoofd heeft geen abnormale afmetingen).

De geluidskwaliteit is zeer goed voor spraak (SIP/Voip, en Skype); geluidskwaliteit voor muziek heb ik niet getest.

De headset is degelijk gebouwd, en heeft een mooi uitgevoerde volume/mute-regeling in het snoer.

Voor mij helaas een absolute miskoop, vanwege het slechte draagcomfort.

• Acer laptop
  • Windows Vista

Heb jij ook een Plantronics .Audio 626 DSP?