Belkin DualFit Armband (Galaxy S2) Review

R de Vries 26 januari 2012, 709 views

Belkin DualFit Armband (Galaxy S2)

Pluspunten

• De band blijft goed zitten. Hij moet wel strak getrokken zijn anders zit hij na een poos op je elleboog.
  • Aansluiting voor koptelefoon (S2) is goed bereikbaar.
  • vocht zoals zweet en regen wordt goed tegengehouden.

Minpunten

• groot nadeel is dat al na dag 1 het scherm helemaal dof werd. de dofheid krijg ik niet weg. hierdoor krijg bij een beetje licht of zon dat het scherm zeer slecht af te lezen is.
  • Er is geen uitsparing voor de knoppen van de S2 aan de zijkant. bij standby stand ivm energiebesparing moet je deze knop zoeken door de stikrand heen. Het zelfde geldt voor de volume knop. Als je hem veel gebruikt went het wel.
  • Ik heb een vrij smalle arm , pols en hand. En nog moet je moet je de band goed vasthouden in de gesp bij het aantrekken anders schiet hij zeker los. Op de arm zetten en de band door de gaatjes heen friemelen is geen optie met 1 hand.
  • Als ik de nadelen had geweten had ik eerst voor 7-10 euro een goedkope armband geprobeerd.

Armband nu een half jaar in bezit. Gebruik hem voor het hardlopen icm endomondo app.
Adduz hoofdtelefoon en samsung galaxy S2.

-De band blijft goed zitten. Hij moet wel strak getrokken zijn anders zit hij na een poos op je elleboog.
-Aansluiting voor koptelefoon (S2) is goed bereikbaar.
-vocht zoals zweet en regen wordt goed tegengehouden.

nadelen
-groot nadeel is dat al na dag 1 het scherm helemaal dof werd. de dofheid krijg ik niet weg. hierdoor krijg bij een beetje licht of zon dat het scherm zeer slecht af te lezen is.

-Er is geen uitsparing voor de knoppen van de S2 aan de zijkant. bij standby stand ivm energiebesparing moet je deze knop zoeken door de stikrand heen. Het zelfde geldt voor de volume knop. Als je hem veel gebruikt went het wel.

-Ik heb een vrij smalle arm , pols en hand. En nog moet je moet je de band goed vasthouden in de gesp bij het aantrekken anders schiet hij zeker los. Op de arm zetten en de band door de gaatjes heen friemelen is geen optie met 1 hand.

• Samsung galaxy s2
  • Adduz hoofdtelefoon

Heb jij ook een Belkin DualFit Armband (Galaxy S2)?