Conceptronic Card Reader (12 in 1, Extern, USB 2.0) Review

Wouter07071991 29 augustus 2007, laatste update op 26 juni 2014, 209 views

Conceptronic Card Reader (12 in 1, Extern, USB 2.0)

Pluspunten

• Je kan ermee doen wat op de verpakking staat
  • simpel programma
  • werkt snel
  • je kan smsjes, en tel. nrs aanpassen

Minpunten

• Leest soms het kaartje niet
  • Lange berichten (2smsjes aanelkaar of meer) leest hij niet, dan laat hij een blokje zien.
  • Ook bij een bij gevoegd muziekje of plaatje geeft het progje een blokje

Ik heb dit apparaatje gekocht omdat ik voornamelijk mijn SMS berichten wilde overzetten op de pc omdat m'n smsgeheugen vol zat.

Mijn mening is positief over dit product, alleen de eerste keer dacht ik datie het niet deed omdat ik het kaartje te ver gestoken had. Na een paar keer begon ik me eraan te ergeren en heb ik maar 2 streepjes op me simkaart getekend om aan te geven hoe ver die moet. Voordat je de simreader in je pc doet moet je de simkaart in de reader steken anders detecteert het meegeleverde programma het kaartje niet.

Bij mij zijn wel de contactpuntjes afgebroken maar die heb ik er weer in kunnen zetten. dus het apparaatje werkt weer.

Heb jij ook een Conceptronic Card Reader (12 in 1, Extern, USB 2.0)?