Fujitsu Siemens Amilo M-1425 (P-M 735; 512MB; 60GB; DVD±RW; 15.4"TFT; WXP Home) Review

thejukiloNewbie 24 augustus 2007, 577 views

Fujitsu Siemens Amilo M-1425 (P-M 735; 512MB; 60GB; DVD±RW; 15.4"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Groot scherm, mooie beeldkwaliteit, handig toetsenbord, dun design (wat misschien ook een nadeel is, --> scheur ?)

Minpunten

• De laptop is zeer kwetsbaar, na enkele maanden gebruik verscheen er al een scheurtje aan de achterzijde van het scherm

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over deze laptop, maar ik heb net zoals de vorige reviewschrijver mijn bedenkingen over de bouw van de laptop. Net zoals hem heb ik identiek hetzelfde probleem, een scheurtje aan de buitenkant van het scherm, klein begonnen maar nu al een grote scheur. En ik gebruik de laptop echter bijna enkel op een bureau dus het is niet van hem te transporteren ...

Wat de prestaties betreft, ik ben vooral bezig met grafische toepassingen en ik kan met gemak photoshop, indesign en illustrator te samen gebruiken, dit gaat vlot.

Wat er in de vorige review stond over het geluid, kan ik alleen maar beamen, de ventilator begint te zoemen een kwartier nadat je de laptop aanzet en hij stopt vrijwel niet meer. Je kan hem wel uitschakelen, maar of dit goed is ??

Heb jij ook een Fujitsu Siemens Amilo M-1425 (P-M 735; 512MB; 60GB; DVD±RW; 15.4"TFT; WXP Home)?

Ik ben ook in het bezit van deze laptop en heb ook te maken met een scheur aan de achterkant van mijn scherm. Dit komt waarschijnlijk door het dunne design wat het toestel
kwetsbaarder maakt om te verplaatsen naar huis, school, werk,...
Geen goede Duidser dus.. Jammer altijd