Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG Mini K 450 (Zilver, Zwart) Review

Damnat10nNewbie 28 december 2011, 1.285 views

AKG Mini K 450 (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Tasje is van goede kwaliteit

Minpunten

• Afgeknepen en dof geluid
  • Kabeltjes net te kort en te dun
  • Drukt te hard op je oren

Ik heb goede ervaringen met een grote hoofdtelefoon van AKG. Ik wilde een compacte en lichte hoofdtelefoon voor op reis. Ik heb blind de K 450 van AKG gekocht bij Coolblue. De AKG had ik heel snel in huis.

Uiterlijk
De verpakking ziet solide uit. Er zit een leuk reistasje bij, een plug converter en twee kabeltjes. De kabeltjes zijn tamelijk dun en net te kort. De kabeltjes zijn meer bedoeld voor een iPod in je binnenzak. Het uiterlijk heeft wel een beetje last van plasticeritis, maar op zich niet verkeerd.

Comfort
De verstel mogelijkheden zijn beperkt. De oorkussens drukken door de beugel nogal hard op je oren.

Geluidskwaliteit
De geluidskwaliteit valt mij zwaar tegen van een merk als AKG. Alles is dof en een grote brij. Plaatsing van de spelers is onmogelijk, de soundstage is compleet samengedrukt. Een stel in-ear doppen van de helft van de prijs geeft een beter resultaat.

Met de AKG K 450 ga ik mijn tijd niet mee verknoeien. Ik heb de AKG hoofdtelefoons ondertussen in de kliko gegooid. Gelukkig is de schade met een prijs van 59 euro niet dramatisch. Ik wil iedereen aanraden om op zoek te gaan naar een ander stel hoofdtelefoons.

• Ipad 2
  • Windows 7

Heb jij ook een AKG Mini K 450 (Zilver, Zwart)?