Skullcandy Skullcrusher Pinstripe (Blauw, Zwart) Review

MrCrashdummy 26 december 2011, laatste update op 26 december 2011, 553 views

Skullcandy Skullcrusher Pinstripe (Blauw, Zwart)

Pluspunten

• Geluid
  • inline bass boost control

Minpunten

• Zit niet lekker voor meer dan 2 uur

Vooraf:
Ik heb de Skullscrushers nu pas 3 dagen dus ik zal deze review nog aanpassen over een maand. Dit is mijn eerste review dus geef me aub tips en wijs me op fouten.

De specs:

Max Input Power: 120mW
Cable Length: 1.2M
Plug Type: 3.5mm Gold Plated

Geluid:
Het geluid is echt heel goed voor de prijs. (gekocht voor 75,-) Ik ben geen geluidsexpert maar het klinkt allemaal heel goed. Geen gekke lage of hoge tonen. Waar ik vooral heel erg over te spreken ben is ‘’inline bass boost control’’. Dit is een soort van kastje, dat tussen je kabel hangt, waarmee je de bass kan aanpassen. Eigenlijk gewoon een subwoofer dus. Als ik Dubstep luister kan ik hem heel hard zetten, of lager voor rock etc.

Design:
Hij ziet er imo erg mooi uit, vooral de blauwe kleur geeft het hem een uniek uiterlijk. De koptelefoon is een gesloten koptelefoon. Dus je hoort veel minder van de buitenwereld. De kussentjes zijn van zacht leer gemaakt wat bijzonder lekker zit. Na een paar uur ga je alleen wel last krijgen van je oren. Ook kan je de koptelefoon makkelijk opvouwen en meenemen. Er zit ook een zakje bij waar je hem in kan doen. Er word wel eens bij Skullcandies gezegd dat ze snel kapot gaan maar aangezien ik hem pas een paar dagen heb weet ik daar niet zoveel van.

Conclusie:

Erg goede koptelefoon voor een niet al te hoge prijs. De bass boost is echt formidabel. Het uiterlijk is natuurlijk subjectief maar ik vind het er erg gelikt uitzien.
Aanrader!

Foto's komen later

Heb jij ook een Skullcandy Skullcrusher Pinstripe (Blauw, Zwart)?