Dell Optiplex 790MT (P790-6943) Review

bambinodekat 21 december 2011, laatste update op 21 december 2011, 744 views

Dell Optiplex 790MT (P790-6943)

Pluspunten

• Prestaties
  • Stabiliteit

Minpunten

• Een paar scherpe randen aan de voorzijde.

Features Score: 4
Ik heb deze pc al een paar maanden en ik moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt.

Features

De PC was volledig geleverd met toetsenbord, muis, kabels en installatieschijfjes
Ook de hardware is zeer goed gekozen.

Prestaties

De PC is zeer krachtig en werkt zeer goed, je voelt erg goed het verschil met de i5 processor i.t.t een Pentium Dual-Core. De pc heeft veel geheugen en een snelle harde schijf van Seagate.
Ook met de grafische kaart kun je goed lichte games spelen. (Minecraft...)

Bouwkwaliteit en afwerking

De bouwkwaliteit en afwerking is zeer geslaagd, alles zit stevig aan elkaar, het rooster aan de voorkant heeft wat scherpe randen, voor de rest heeft de PC een stille CPU cooler en casefan. De behuizing klikt gemakkelijk open en dicht door aan de hendel aan de zijkant te trekken, geen gedoe met schroeven.

Design

PC heeft een mooie vormgeving en is mooi afgewerkt.

Stabiliteit & betrouwbaarheid

De pc is zeer stabiel zoals dat van een pc verwacht wordt.

Ondersteuning

Gelukkig nog geen beroep op moeten doen, maar ik heb al gehoord dat de service zeer goed is.

Voor wat deze PC biedt is de prijs zeer goed.

Heb jij ook een Dell Optiplex 790MT (P790-6943)?

laptop? even aanpassen he, tis immers gewoon een desktop :P