Hercules All-In-Wonder Radeon 9800SE 128MB (AGP) Review

rc5 20 april 2005, 250 views

Hercules All-In-Wonder Radeon 9800SE 128MB (AGP)

Pluspunten

• perfect te modden naar een 9800Pro
  • erg veel voor weinig geld
  • goede tv tuner
  • radiografische afstandsbediending

Minpunten

• hmm.. geen?

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart nu ongeveer anderhalf jaar in mijn game systeem zitten. De kaarts heb ik gesoftmod naar een 9800Pro.. een All in Wonder 9800Pro voor 199 euro (dat heb ik er toen voor betaald)!!! Ongelofelijk! Geen enkel probleem gevonden tot nu toe!

De kwaliteit van de tv tuner is goed en er zitten een hoop extra aansluitingen op de kaart en de meegeleverde breakoutbox.
Een van de leukste dingen die er bij geleverd wordt is de radiografische afstandsbediending!! Hiermee kun je zelfs een kamer naast je pc de pc nog bedienen. Deze afstandsbediening kun je apart op een andere pc aansluiten aangezien de verzender een simpele usb aansluiting heeft.

Met 1 woord de beste prijs-prestatie grafische kaart die ik ooit heb gekocht.. Het gevoel wat ik bij deze kaart kreeg is een beetje vergelijkbaar met de celeron 300a destijds ;)

Momenteel draait deze kaart nog steeds alle games perfect.. HL2 noem maar op op 1024x768 (mijn native resolutie) doen het perfect.

Heb jij ook een Hercules All-In-Wonder Radeon 9800SE 128MB (AGP)?