Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2) Review

bouwe272 18 december 2011, laatste update op 3 juni 2012, 1.562 views

Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2)

Pluspunten

• Bescherming van de iPad is een stand voor je iPad!
  • Link het toetsenbord één keer met code aan je iPad en vanaf dat moment hoef je dat nooit meer te doen!
  • Typt als een laptop toetsenbord
  • Speciale iPad toetsen

Minpunten

• Kleur blauw aan binnenkant van de stand
  • Toetsenbord kan niet in hoogte versteld worden

Heb dit toetsenbord besteld bij Logitech.com, gekozen voor deze omdat ik 50% kortingsbon had en die van Apple te duur vond. Zag dit toetsenbord bij review op http://www.teamhww.nl/ en besloot om de gok te wagen!

Heb het toetsenbord nu net paar dagen in bezit en alleen nog maar getest op mijn iPad. Het werkt allemaal zoals het moet, als een toetsenbord voor je iPad:P!

De Features

Wat ik zelf wel goed gedaan vind van Logitech is het plaatsen van speciale iPad toetsen op het toetsenbord! De Home knop van de iPad zit er bijvoorbeeld op, ook kun je het geluid aanpassen en het scherm van de iPad in één keer aan en uit doen. Het zijn kleine dingen maar geeft wel aan dat er goed over nagedacht is.

De grootse feature is natuurlijk de hoes van het toetsenbord, klap je deze uit dan heb je een perfecte (stevige) stand waar je je iPad op kunt zetten. Het gaat bijzonder simpel en er is eigenlijk geen handleiding voor nodig.

Het Gebruik

Ik heb het toetsenbord gekocht om in combinatie met Pages documenten te kunnen maken op mijn iPad. Dit werkt gewoon zoals het moet, net alsof je gewoon typt op scherm zelf. Het is natuurlijk wel even wennen dat als je tekst bijvoorbeeld dikgedrukt wil maken je dit op het scherm aan moet klikken met je vinger (niet met een muis), dit zorgt wel voor enige gewenning, maar het is en blijft een iPad he!! ;)

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn toetsenbord en stand. Het is zeer makkelijk mee te nemen en degelijk gebouwd (normale Logitech kwaliteit). Het is helaas geen aluminium zoals bij het Apple toetsenbord, maar daar is de prijs ook niet naar. Daarbij heeft dit toetsenbord meteen een mooie stand.

Waar ik alleen niet zo van gecharmeerd ben is de lichtblauwe binnenkant van de stand, weet niet wie dit bedacht heeft?? Op het toetsenbord staat de kleur blauw wel strak, maar op de stand (gelukkig aan de binnenkant) vind ik het persoonlijk helemaal niet passend.

Je kan het toetsenbord niet in hoogte verstellen, ik heb hier geen problemen mee, maar andere mensen misschien wel.

Al met al ben ik gewoon tevreden met mijn nieuwe accessoire! 8-)

Heb wat foto's toegevoegd zodat het formaat en uiterlijk een beetje te zien is ;)

Heb jij ook een Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2)?

Bedankt voor de review. Werkt dit toetsenbord ook op de Ipad 3(new ipad)?
Ja! Op dit moment gebruik ik hem daar ook op!
Zou hij ook gewoon op een telefoon met bluetooth werken? zou denken van wel omdat het gewoon bluetooth is maar misschien werken sommige functies(Volume, Home knop) niet?
Geen idee eigenlijk, heb het toetsenbord inmiddels niet meer dus ik kan het helaas niet voor je testen.