Samsung SyncMaster 910N (19", 25ms, D-sub) Review

Foutlook 16 augustus 2007, 652 views

Samsung SyncMaster 910N (19", 25ms, D-sub)

Pluspunten

• Mooi vormgegeven behuizing en voet
  • Prima instelbaar via menu (brightness/contrast ed)
  • Perfecte beeldweergave

Minpunten

• Wellicht minder geschikt voor gamers gezien de responsetijd (heb er zelf geen last van)
  • 1 dode pixel tot nu toe gevonden

Heb deze monitor nu ruim 3 jaar en ben nog steeds erg tevreden! Het is een mooi vormgegeven monitor met het vele zilver en zwart (erg stijlvol vind ik), een degelijke behuizing (kan tegen een stootje, knoppen zijn prima en netjes weggegwerkt) en het beeld is erg mooi.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik totaal geen gamer ben, en dus hierover niet kan oordelen. Met het internetten, office, webdesign/developing wat ik doe heb ik geen last van ghosting of iets dergelijks. Vooral met het bewerken van websites en foto's ben ik erg blij met mijn Samsung monitor. De kleuren zijn helder en levendig. Contrast/Brightness is goed in te stellen.

Enige nadeel is dat ik wel een dode pixel heb (garantie geprobeerd, heb toen enkele dagen leenmonitor gehad toen ze de monitor netjes kwamen ophalen, maar niet genoeg defecten om in aanmerking te komen helaas). Ik wil de dode pixel nu trouwens opzoeken maar kan hem nauwelijks meer vinden :) Hij zit ook helemaal bovenin, dus ik heb er er weinig tot geen last van.

Heb jij ook een Samsung SyncMaster 910N (19", 25ms, D-sub)?

Tegen de dode pixel aantikken met je vinger ;) werkt best vaak.