Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop EX 110 Review

Rob1973 7 augustus 2007, 760 views

Logitech Cordless Desktop EX 110

Pluspunten

• Tot 5 meter bereik, goed product voor een goede prijs.

Minpunten

• geen.

Product gekocht via megawebshop.nl, besteld, direct betaald en de volgende dag kon ik hem al ophalen.

Het toetsenbord en muis inclusief batterijen zit in een nette doos met een eenvoudige handleiding. Binnen enkele minuten heb je de set aangesloten en werkend. De drivers heb je in principe niet nodig voor een basis instelling.

Je kan zeker tot ongeveer 5 meter vanaf je PC werken. Ideaal voor het gebruik van een computer in je huiskamer welke op een groot LCD tv is aangesloten en die je vanuit de zitbank wilt bedienen.

Al met al ben ik erg tevreden over dit product en heb deze ook voor mijn ouders gekocht.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop EX 110?