Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart) Review

bambinodekat 4 december 2011, laatste update op 4 december 2011, 976 views

Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart)

Pluspunten

• Goede materiaalkeuze, slijt niet, precies

Minpunten

• te lange kabel

Ik heb deze super goede muis nu al een aantal jaar en ik ben er heel erg tevreden van, ze verslijt niet en is nog altijd even mooi van toen ik ze gekocht heb, de muis is heel erg precies en ligt goed in de hand, kortom een goede muis die ik iedereen aanraad. enige nadeel is dat de muis een hele lange kabel heeft en dat is soms heel erg onhandig. als deze muis ooit kapot gaat koop ik meteen terug een logitech laser muis.

Heb jij ook een Logitech LS1 Laser Mouse (Zwart)?

Wat meer informatie zou wel fijn zijn

- Bouwkwaliteit
- Prijs/kwaliteit verhouding
- Drivers?
Beetje lood plooien rond je usb kabel (uit het zicht) en je draad is altijd netjes opgespannen ( paar gram voldoen > of een ander gewichtje)
Sorry maar dit verdient nu niet echt de naam "Review". Meer iets wat je even los verteld tegen iemand over je muis.

Geen tot weinig info
Taal gebruik suggereert bijna een vertaalmachine...

Maar idd, bevat niet veel info