BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI) Review

supermmNewbie 20 april 2005, 237 views

BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI)

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• vormgeving van behuizing had beter gekund

Degelijke monitor, snel en voor een aantrekkelijke prijs. Zeer helderbeeld, duidelijke weergave. Vanuit verschillende hoeken goed zicht. Deze monitor wordt standaard geleverd met een DVI kabel (kost los al gauw 30 euro). Monitor is binnen enkele minuten aangesloten en werkt prima. Monitor beschikt over genoeg mogelijkheden om deze handmatig in te stellen. Enig nadeel, vind ik persoonlijk, is dat deze vrij warm wordt. Kleuren zijn duidelijk, helder en zwart is ook zwart (achtergrond). Geen dode pixels of sub pixels. 3-jaar garantie. Jammer dat de monitor niet wordt geleverd met een verstelbare voet. De monitor bescikt wel over de mogelijk heid om deze met een universele voet uit te rusten. Monitor beschikt verder over ingebouwde speakers, deze gebruik ik overingens niet. Ik kan dit scherm voor gamers zeker aanraden omdat de snelheid en helderheid zeker een voordeel is.

Heb jij ook een BenQ FP71E+ (17", 8ms, D-sub/DVI)?

Ben het wat de monitor betreft helemaal eens, bij ons ook een goed lopend model, echter een DVI kabel kost bij ons 9.95 dus het is niet zo duur als je stelt.