Boston Acoustics A 250 (Zwart) Review

lord_fornax 29 november 2011, 6.098 views

Boston Acoustics A 250 (Zwart)

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Mooie looks
  • Relatief klein voor de "bang" die eruit komt

Minpunten

• Zoals te verwachten van een speaker van dit formaat, het sublaag komt er niet geweldig uit.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Bijzonder goede speakers. Na lang zoeken naar een goede en mooie speaker in de prijscategorie tot 300 euro, is deze uit de bus gekomen.
In deze prijsklasse er weinig te vinden wat beter klinkt dan deze a250 van Boston.
Het midden en hoog klinkt sprankelend en mooi, terwijl er inhet laag ook redelijk wat zit.
Instrumenten hebben ieder hun eigen plekje in het stereobeeld.
Ik heb deze set icm een eveneens van Boston subwoofer, de asw250.
Deze combi wordt aangestuurd door een Onkyo tx nr509, wat in mijn geval een perfecte set meteen groots geluid heeft opgeleverd.
Zowel op lager volume als op standje buren-van-de-buren-ruzie klinken ze zuiver, vol en gedetailleerd.

Wat betreft de looks, persoonlijk vind ik ze erg mooi. De zijkanten zwart pianolak, bovenkant geribbeld mat, de voorkant een mix van pianolak en het zwarte stoffen front, welke makkelijk met magneten wordt vastgehouden.
Het formaat is (natuurlijk afhankelijk van de ruimte waar ze in komen te staan) voor mijn situatie perfect, niet te groot, maar zeker ook niet te klein. Een speaker die gezien mag worden, maar bovenal gehoord mag worden!!

• Boston Acoustics asw250
  • Boston Acoustics a225c
  • Boston Acoustics Soundware XS
  • Onkyo tx nr509

Heb jij ook een Boston Acoustics A 250 (Zwart)?

Wat vind je van de center speaker icm de staanders? Ik heb dezelfde front opstelling als jij maar dan met A25's als surrounds en een flinke REL sub eraan. Ik kan maar niet wennen aan het klankkleur verschil tussen de center en de A250's.. De Center klinkt bij mij erg muffled alsof hij niet kan ademen. Terwijl hij helemaal vrij staat hier en goed ingespeeld is inmiddels.

Ben erg benieuwd naar jouw mening.