Creative Inspire P380 (2.1, 2x 6W, 17W) Review

Murk 2 augustus 2007, 487 views

Creative Inspire P380 (2.1, 2x 6W, 17W)

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Installatiegemak
  • Hoge/midden-tonen

Minpunten

• Bas vervormt bij hoger volume

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 2
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 3
Ik heb dit setje een hele tijd geleden gekocht, ik dacht 3/4 jaar geleden, in januari 2004 gok ik. Het koste mij destijds 35 euro bij Mycom. Ik gebruikte het op een AC'97 audiochip, die nu toch wel erg zijn gebreken laat kennen in combinatie met de P380. Nu zit ik op een mobo met Realtek High Definition audio, en de speakers produceren veel beter geluid.

Door de andere review gelezen te hebben weet ik even niet meer wat ik zelf wou zeggen: alles is al gezegd! Het hele verhaal over dat de subwoofer matig is maar dat de 2 speakers wel een goed helder geluid geven ben ik het totaal mee eens.

Verder heb ik nog toe te voegen dat het voor zijn prijs een uitmuntend setje is. Het kan ook goed mee op reis, ik heb het nu 3 jaar op rij mee op vakantie genomen voor mijn MP3-speler en daarbij heeft het heel wat doorstaan.

Al met al een superdegelijk setje, op de matige subwoofer na, maar dat kan je creative eigenlijk niet kwalijk nemen voor deze prijs.

Heb jij ook een Creative Inspire P380 (2.1, 2x 6W, 17W)?