Mr. Handsfree Carkit pro Review

senna007 24 november 2011, laatste update op 24 november 2011, 283 views

Mr. Handsfree Carkit pro

Pluspunten

• Goede service snelle reactietijd op email

Minpunten

• Geen

Via deze weg wil ik de carkit fabrikant Mr. Handsfree een echte warme douche †toekennen, Zij hebben een zeer goede, snelle en consument vriendelijke service zo is mijn beleving geweest.
Mijn bijzondere pluim gaat uit naar de medewerkers Joseph en Serge,
Ik zal niet in detail treden, maar zeg nou zelf je kunt op zoek gaan naar de beste en of secu de goedkoopste carkit ( Mr. Handsfree heeft sowieso een heel goede prijs/kwaliteit verhouding) Maar de echte meerwaarde zit hem in de service , en dit merk je pas na je aankoop
Mijn advies ga voor Mr. handsfree ik lees over de concurrentie dat daar de bereikbaarheid en reactie of service vaak te wensen overlaat, en geloof me
Ik ben geen bevriende kennis of medewerker van Mr. Handsfree maar echt een gewone consument †
Ik had een specifiek aansluit geval ford Ka 2011 en was daar nooit uitgekomen zonder de onuitputtelijk hulp van de firma Mr,Handsfree uit BelgiŽ

• Ford Ka 2011

Heb jij ook een Mr. Handsfree Carkit pro?

Volgens mij is dit een shopreview en niet een productreview. Ik zie namelijk alleen info over de shop/leverancier en niets over het product.

Misschien is het een idee om deze daar te plaatsen ipv hier.