Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech RX1000 Laser Mouse (Refresh) Review

zxcvb 22 november 2011, 665 views

Logitech RX1000 Laser Mouse (Refresh)

Pluspunten

• degelijk, snel

Minpunten

• te smal, kan niet op glanzende oppervlakken, veroorzaakt rsi-klachten.

Zeer betaalbare muis. Door de laser technologie reageert hij redelijk goed en snel, behalve op glanzende oppervlakken. De bouwkwaliteit is ook redelijk goed, hij kraakt niet en het snoer is stevig. Het grote nadeel van deze muis is dat hij erg smal is. Voor mensen met kleine en smalle handen is dit niet zon probleem, maar voor de gemiddelde hand is hij echt te smal. Ik krijg na lang gebruik dus ook last van mijn hand. De scroll-knop werkt prima. Ik heb het zoekknopje onder de scroll knop nog nooit gebruikt. Wat mij betreft zeker geen aanrader

• Asus laptop
  • Windows 7

Heb jij ook een Logitech RX1000 Laser Mouse (Refresh)?

Enkele jaren geleden deze muis gekocht.
Redelijk tevreden over alleen de bouwkwalititeit was ruk. 1 x vallen en hij was dood. de gemiddelde smartphone is degelijker. daarom ook maar 3/4 jaar gebruikt.

Review is wel heel minimaal.
Desalniettemin voegt het toch weer wat toe op tweakers en daarom 1 ster voor de moeite
Je moet van erg muis van een tientje ook geen wonderen verwachten. Als je en betaalbare top muis wil, zou ik de Logitech Nano Mx-serie aanraden. Met de dark-field laser kan deze op alle oppervlakken (zelf helder glas) top functioneren.
Wat je zegt kramerty88.

Van een muis van een tientje is het denk ik gewoon een hele goede muis.

De logitech nano Mx-serie is idd heel goed. Die grbuik ik zelf ook. Het kost wat meer, maar je haalt het er echt wel uit.
Ik zeg don!
ik heb zojuist een logitech g500 muis besteld. Hopen dat die fijner is ;)
Het kost wat, maar dan heb je ook wat he.

[Reactie gewijzigd door zxcvb op 22 november 2011 19:32]

Ben momemteel aan het werken met een M510 >prijs/kwaliteit is dik in orde, tevens ligt ze goed in de hand(palm), 1 woord, zalig