Tagan TG480-U15, 480W (ATX 2.02, PCI-e) Review

Friksie 19 november 2011, laatste update op 18 april 2014, 443 views

Tagan TG480-U15, 480W (ATX 2.02, PCI-e)

Pluspunten

• Perfect service
  • Goede prijsverhouding
  • Alle stekkers zijn modulair
  • Voeding geeft ook 480 W continu
  • Goede ventilatie en geruisloos
  • Perfect afgewerkt en verpakt, voldoende stekkers met verschillende mogelijkheden.

Minpunten

• Toch te vaak problemen.

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Beste Mede Tweakers,

De Voedingen worden verkocht via de In Deutsland gevestigde restseller MaxPoint in Ahrensberg bij Hamburg www.maxpoint.de
In Nederland kan men deze voedingen kopen bij o.a Fa. Salland Aut. in Raalte www.salland.eu

In 2007 heb ik een voeding de TAGAN TG480W-U15 480 W bij de Fa. Salland automatisering in Raalte gekocht.
Al na ander half een jaar ging de voeding stuk en deze hadden we extra aangeschaft omdat het moederbord van Giga-Byte de GA-8KNXP Ultra (die een SCSI Controller on board had) en wij een goede voeding nodig achtten die ook zijn "TruePower" waarmaakt.
In april 2009 ging deze plotseling stuk, maar kregen wij zonder problemen een nieuwe toegestuurd van de Fa. MaxPoint uit Ahrensburg (Duitsland).
In oktober-2011 was er al een tijdje af en toe de zekering eruit gesprongen, (maar ja ik dacht dat de PC dat veroorzaakten) maar nu was er weer een kortsluiting meteen na dat ik de PC opstarte en begon het wat naar verbrande gummie te ruiken en ja hoor het was de voeding die dit veroorzaakte.
Meteen gebeld met MaxPoint in Ahrensburg en ik had na 2 dagen weer een nieuwe voeding thuis en hoefde maar 15.00 te betalen en 6.50 verzendkosten.
Al met al heb ik pech gehad maar toch een perfecte service van TAGAN dus...

Hoogachtend, Friksie :*)

N.B.
MaxPoint is in 2012 gestopt met de distributie en verkoop van Tagan Voedingen

Heb jij ook een Tagan TG480-U15, 480W (ATX 2.02, PCI-e)?